Su ostukorv on hetkel tühi!
Kasutustingimused
Veebipoe Silvi Simberg KOSMOS sskosmos.ee (edaspidi viidatud kui Veebipood) omanik on OÜ Oathfeed (registrikood 16710258), asukohaga Käärdi 4, Võiste, Häädemeeste Vald, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
- Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
- Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
- Makse õnnestumisel suunatakse teid tellimuse kinnitusele viitavale lehele ning saadetakse kinnitus ka teie e-mailile. Kui kinnitust ei tule kummalgi kujul, pole makse mingil põhjul õnnestunud. Pretensioonide korral või abi saamiseks kirjutada silvi@oathfeed.com
- Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole, kuid töötlemisega hakatakse tegelema esimesel võimalusel peale tellimuse teavituse saabumist.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul.
- Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
Pakisaatmise üksikasjad: KOHALETOIMETAMINE
- Kaupu saadetakse Eestis ja rahvusvaheliselt.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
- Müüa kasutab Eesti Posti aka Omniva teenuseid, et saata pakke välismaale.
- Tellimuse töötlemine võib võtta kuni 3 tööpäeva.
- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Hetkeseisuga on DPD postiautomaati kasutades kõige kiirem töötlusaeg; Omniva, Smartposti või teistesse masinatesse postitamine lisab postitöötlusele kuni 2 tööpäeva.
- Euroopa piires toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul. Kaugemale, sh USA ja Aasia riigid peavad arvestama 30 kalendripäevaga.
- Standard pakiga edastan ka jälgimiskoodi.
Garantiipoliis: Ehete kvaliteedi-garantii ja remondi reeglid
- Silvi Simberg KOSMOS disainerehetele kehtivad hinnaklassist lähtuvad garantiid:
- Kuni 50€ toodetele kehtib 30-päevane rahulolu-garantii, mille alusel on sul võimalik kasutamata toode tagastada või ümber vahetada.
- 50-199€ toodetele kehtib 1-aastane kvaliteedi-garantii – käsitöö ja materjali defektide ilmnemisel parandan või vahetan välja toote. Kuna enamik selle hinnaklassi tooted on ainueksemplarid, saab välja vahetada mõne teise toote vastu.
- 200-799€ toodetele kehtib 2-aastane kvaliteedi-garantii.
- Metallkomponentide metallkattekihtide kulumine ja taastamine.
- Viimistluskihita roostevabast terasest komponendid on aegumatud. Plasma-18k-viimistlusega roostevabast terasest komponendid peavad kulumisele vastu kümneid aastaid. Poleerimisel võib siiski juhtuda, et konksudele/mütsikestele tekivad kriimud ja kulumine. Garantiikorras saab ehted remoti saata ning vahetan kulunud komponendid välja.
- Roodiumi või 18k kullaga viimistletud 925 hõbedast komponendid (925 hõbekonksudega kõrvarõngaste kollektsioon) võivad vajada kihtide taastamist aasta-kahe jooksul.
Garantiikorras remonti saadetud kõrvarõngastel vahetan konksud uute vastu välja.
Muidu tegelevad kattekihi taastamisega juveliirid ja kullassepad, kelle poole saab edaspidi selle murega pöörduda. SSKOSMOS hetkel plaatimisteenust ei osuta. - Vasest, messingust, rauast jms plaaditud komponendid kuluvad sõltuvalt materjalist ja kasutusest aasta kuni kümne jooksul. Garantii-raames vahetan kulunud komponendid välja.
- SSKOSMOSe helmepõhised disainid koosnevad mineraalidest, poolvääriskividest, klaasist ja teistest tehismaterjalidest, mille olen iga toote puhul võimalikult ausalt välja toonud. Helmeste identifitseerimisel kasutan geoloogilisi printsiipe ja laiemat turutarkust.
- Kasutusel selgudes, et mõni materjal pole päris see, millena seda reklaamisin, on garantii-korras võimalik toode tagastada või välja vahetada.
- Helmeste purunemisel garantii-aja raames võtan ehte remonti ja asendan purunenud komponendid.
- Värvitud ja laikud helmeste värvilekke puhul kutsun toote garantiikorras remonti ning vahetan komponendid välja. Soovi korral saad ka ehte välja vahetada. See hõlmab värvitud ja metallviimistletud Miyuki-klaashelmeid ning värvtöödeldud kivihelmeid.
- Nööride ja kummide purunemisel lepime remondi kokku ja parandan ära – enamike toodete puhul on sellisel juhul võimalik ka kaduma lipsanud helmeid asendada.
- Ehete remondiks lepi töö minuga kokku silvisimberg@outlook.com või kontaktvormi teel.
- Pakenda remonti saadetav toode nõnda, et ta teel minuni veel rohkem viga ei saaks.
- Pakiautomaate kasutades katan remondi-garantiiga seonduvad tasud 100%.
- Arvesta garantiiremondi ajaks nädal-kaks.
Tagastuspoliis: Taganemisõigus tehingust
- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis aadressile silvi@oathfeed.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
- Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Pretensiooni esitamise õigus
- Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
- Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.
- Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile silvisimberg@outlook.com või helistada telefonil: +37256948481.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
- Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile silvi@oathfeed.com või helistada telefonil: +37256948481.
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
- Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin: https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon
- Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
- Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET






